۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳

سی و یکمین یونیورسیاد - چین

تیم ملی تکواندو به مدال نقره تیمی رسید/ کسب ۱۳ مدال برای ایران

تیم ملی تکواندو به مدال نقره تیمی رسید/ کسب ۱۳ مدال برای ایران

تیم ملی تکواندو ایران با کسب مدال نقره تیمی با ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود در این دوره از بازیها پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های تکواندو در سی و یکمین دوره بازی‌های دانشجویان جهان امروز با برگزاری مسابقات تیمی به پایان رسید و تیم ملی تکواندو کشورمان با شکست ۵۰ بر ۴۲ برابر کره جنوبی و با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان داد.

امروز در رقابت‌های در بخش تیمی و در گروه مردان تیم کشورمان با ترکیب علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری و آرین سلیمی کار خود را برتری ۶۰ بر ۴۷ آذربایجان را شکست داد و در ادامه ۲۸ بر ۱۰۳ هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم کشورمان که در دیدارهای قبلی آرین سلیمی را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده از دست داده بود، با سه تکواندوکار در برابر قزاقستان به میدان رفت و با برتری ۵۶ بر ۲۵ صاحب برتری شد و به دیدار پایانی صعود کرد. کره جنوبی حریف ایران در مبارزه پایانی بود که سلیمی با وجود آسیب دیدگی به میدان رفت و در نهایت بازنده از میدان خارج شد و به مدال نقره دست یافت.

در بخش بانوان تیم ایران با ترکیب ناهید کیانی، کوثر اساسه، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در اولین دیدار ۳۶ بر ۱۶ برزیل را شکست داد و در ادامه ۱۸ بر ۵۶ به چین باخت و حذف شد.

تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از بازی‌ها در مجموع ۴ مدال طلا مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی، سه مدال نقره در تیمی و آناهیتا توکلی و آرین سلیمی و ۲ برنز توسط مهران برخورداری و نرگس میرنوراللهی به دست آورده بود. همچنین در پومسه تیمی و انفرادی نیز ۴ نشان برنز برای ایران به ثبت رسید.

کد خبر 5853381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha