۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۷

رئیس اتحادیه کیف و کفش چرم همدان:

۱۰ هزار نفر در صنعت کیف و کفش همدان فعالیت می‌کنند

۱۰ هزار نفر در صنعت کیف و کفش همدان فعالیت می‌کنند

همدان- رئیس اتحادیه کیف و کفش چرم همدان گفت: صنعت کیف و کفش یکی از صنایع اشتغال‌زا بوده و در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر در همدان مشغول این صنعت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد گازرانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه کیف و کفش چرم همدان اظهار کرد: امروز همدان در صنعت چرم پیشرفت بسیار بالایی داشته و اغراق نیست بگوییم در حال حاضر دومین استان کشور در این صنعت هستیم.

وی افزود: محصولات ما نظیر کفش به کشورهای پاکستان، افغانستان، عراق و اقلیم کردستان صادر می‌شود و تولیدکنندگان ما توانسته‌اند در بازار سخت صادرات ورود خوبی داشته باشند.

رئیس اتحادیه کیف و کفش چرم همدان با اشاره به ارز آوری بالای این صنعت گفت: ۹۸ درصد تولیدات ما در صنعت کفش، کفش‌های زنانه است و امروز تبریز در کفش مردانه و همدان در کفش زنانه حرف اول را در کشور می‌زنند.

گازرانی خاطرنشان کرد: کارخانه‌های بزرگ صنعت کفش در همدان ایجاد شده‌اند که صفر تا صد کار نیز در استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه تخصصی کیف و کفش در همدان بیان کرد: از ۱۷ مرداد نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان افتتاح خواهد شد.

رئیس اتحادیه کیف و کفش چرم همدان عنوان کرد: ۶۵ برند از ۷ استان کشور نظیر تبریز، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم و زنجان در یک هزار و ۵۰۰ متر زیر بنا محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

گازرانی با اشاره به استقبال تجار عراقی گفت: تیم تجاری اقلیم کردستان عراق با حضور شیخ مصطفی عبدالرحمن رئیس واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: همچنین ۲۰ مرداد همایش ملی صنعت کیف و کفش با حضور مدیران کشوری و مدیرکل نساجی ایران در سالن انصار سپاه انصارالحسین علیه السلام همدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5855107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha