۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خبر داد؛

کشف حدود ۱۳ کیلوگرم هروئین در شهر گلسار

کشف حدود ۱۳ کیلوگرم هروئین در شهر گلسار

ساوجبلاغ- فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف نزدیک به ۱۳ کیلوگرم هروئین در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد و گفت: یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شد.

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر گلسار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهم، ۱۲ کیلو و ۹۴۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین و ۵ تیغه سلاح سرد خطرناک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس بوده و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با جولان سوداگران مرگ با قاطعیت تمام برخورد قانونی شود.

کد خبر 5857562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha