۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲

عصر یکشنبه؛

نشست خوانش «مواجهه با کوه یخ در اتاق شماره ۴» برگزار شد

نشست خوانش «مواجهه با کوه یخ در اتاق شماره ۴» برگزار شد

نشست خوانش کتاب «مواجهه با کوه یخ در اتاق شماره ۴» روایت‮ های اعضا یک گروه درمانی تحلیلی از جلسات فردی و گروهی مربوط به مسائل و دوره درمان مراجعه‌کنندگان به اتاق یک روانکاو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خوانش کتاب «مواجهه با کوه یخ در اتاق شماره ۴» روایت‮ های اعضا یک گروه درمانی تحلیلی از جلسات فردی و گروهی نوشته سین. زمانیان عصر یکشنبه ۲۲ مرداد برگزار شد.

این کتاب شامل ۱۴ روایت است که خصوصی‌ترین موضوعات مربوط به مسائل و دوره درمان مراجعه‌کنندگان به اتاق یک روانکاو را در برمی‌گیرد.

در نشست مورد اشاره، کنجکاوی و اشتیاق شرکت‌کنندگان به چگونگی روند بهبود و درمان تحت رویکرد روانکاوی اشاره شده در این کتاب و همچنین افزایش دانش و آگاهی‌شان نسبت به نوع مواجهه با چالش‌های شخصی‌شان نسبت به پیگیری مسیر درمان و مراجعه به روانکاو مورد توجه قرار گرفت.

این نشست‌ها قرار است به‌صورت ماهانه و هر بار با خواندن یک روایت از کتاب توسط راوی آن بخش همراه با پرسش و پاسخ برگزار شود.

«مواجهه با کوه یخ در اتاق شماره ۴» در ۲۲۴ صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات علم به چاپ رسیده و با قیمت ۱۸۵ هزار تومان در اختیار عموم قرار گرفته است.

کد خبر 5861243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha