۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

دمای هرمزگان افزایش می یابد

دمای هرمزگان افزایش می یابد

بندرعباس - کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: امروز و فردا دوشنبه به‌ویژه در ساعات صبح تا ظهر، وزش باد نسبتاً شدید باعث مواج شدن دریا در محدوده هرمزگان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه سی‌سی پور بیان داشت: سرعت باد در مناطق شرقی تنگه هرمز گاه به نزدیک ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی بیان کرد: با توجه به مواج بودن دریا، شناورهای سبک از رفت و آمد دریایی در مناطقی مثل جاسک، قشم، هرمز، هنگام و لارک خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر مرکزی و شرقی استان انجام شود.

سی سی پور خاطرنشان کرد: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان از جمله منطقه بشاگرد رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان عنوان کرد: در ساعات بعد از ظهر فردا دوشنبه نیز احتمال تقویت ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد و برق و تند باد لحظه‌ای در ارتفاعات غربی و ارتفاعات مرکزی وجود دارد.

سی‌سی پور با اشاره به اینکه از رفت و آمد در حاشیه رودخانه‌های فصلی در ساعات بعد از ظهر و شب خودداری شود، تصریح کرد: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری افزایش نسبی دما بویژه در شرق استان مورد انتظار است.

کد خبر 5877842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha