۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

فرمانده انتظامی پاکدشت خبر داد؛

دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در پاکدشت

دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در پاکدشت

پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجم الدین مرادی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از محله‌های شهرستان پاکدشت و مجروحیت ۲ نفر در این رابطه موضوع سریعاً در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه دریافتند یکی از اراذل و اوباش سطح ۲ که دارای سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری بود بر اثر اختلاف ملکی و کشیدن چهار دیواری غیر مجاز با ۲ نفر درگیر و اقدام به تیراندازی به طرف آنها کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی پاکدشت با اشاره به انتقال مجروحین به مراکز درمانی اظهار داشت: مأموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح گرم کشف کردند.

مرادی با بیان اینکه متهم در مواجهه با ادله پلیس به جرم خود اعتراف کرد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده اولیه به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در خاتمه خاطر نشان کرد: یکی از مجروحین در اثر تیراندازی و بر دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز تحت درمان می‌باشد.

کد خبر 5886441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha