۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲

فرمانده سپاه استان بوشهر:

جهاد تبیین فتح قله‌ها یک فریضه ضروری است

جهاد تبیین فتح قله‌ها یک فریضه ضروری است

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جهاد تبیین فتح قله‌ها یک فریضه ضروری است که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده و ما باید اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش روایت فتح قله در بوشهر اظهار داشت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس برای ما این بود که هیچگاه نباید از دشمن بترسیم حتی اگر دشمن دارای ابزار و ادوات و تجهیزات بیشتر و پیشرفته‌تری باشد.

وی اضافه کرد: با تقویت روحیه جهادی و کار و تلاش و جدیت و اگر ترس نداشته باشیم با امید به آینده می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم و دشمن را در خاکریزهای مختلفی با شکست روبرو کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در صورتی که همان روحیه مدیریت در دوران دفاع مقدس را امروز نیز در عرصه مدیریت کشور داشته باشیم در سطوح مختلف شاهد موفقیت‌های بزرگی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن و به ثمر رساندن اهداف است و بسیاری از کاخ زر و زور را در هم شکسته و قله‌های بزرگی را فتح کرده است.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه باید در جامعه امیدآفرینی کنیم تصریح کرد: دشمن دنبال ناامید کردن مردم است و رسانه‌ها و افرادی که تریبون دارند و قلمی در دست دارند باید دستاوردها را بیان کنند و امیدآفرینی در دستور کار باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید بصیرت دینی و ولایت‌مداری همراه با ایثار و فداکاری در جامعه تقویت شود افزود: باید با عملیات آفندی رسانه‌های علیه دشمن عملیات‌های بزرگ و کوچک داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: اتاق فکر دشمن در تلاش است که ملت ما را ناامید کرده و در داخل کشور چالش ایجاد کند ولی نقشه‌های آنها با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

کد خبر 5894788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha