۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹

سردار کرمی؛

دفاع مقدس درس دلدادگی و استقامت است

دفاع مقدس درس دلدادگی و استقامت است

فرمانده یگان های ویژه فراجا گفت: دوران دفاع مقدس، بهترین درس دلدادگی و استقامت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن کرمی، در جمع فرماندهان، مدیران، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه فراجا اظهار داشت: دوران دفاع مقدس بهترین درس بزرگ دلدادگی و استقامت است، جوانان ما باید بدانند که این انقلاب با خون هزاران شهید گلگون کفن به این مرحله رسیده و حفظ این دستاورد بزرگ و نشان دادن این جلوه از آزادگی و استقامت یک تکلیف شرعی و اخلاقی است.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا بیان کرد: بالاترین افتخار ایران اسلامی بعد از انقلاب، دوران دفاع مقدس است هر چند که در حوزه‌های مختلفی همچون پزشکی، دفاعی، هسته‌ای و…، سرآمد بوده‌ایم اما دفاع مقدس بی نظیر است و با دوران‌های دیگر قابل قیاس نیست از این رو این افتخار بایستی به صورت کاملاً منسجم منعکس شود.

سردار کرمی به فرمایشات رهبری در رابطه با دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به فرموده ایشان دوران دفاع مقدس تابلوی بسیار زیبایی است که هر چقدر به آن نزدیک می‌شویم به زوایای پنهان و زیبایی‌های آن پی می‌بریم؛ از این رو همه ما وظیفه داریم که این تابلو را برای نسل جوان و آینده به زیبایی ترسیم کنیم.

این مقام ارشد انتظامی سفیران شهدا را سفیران واقعی عشق عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم سفیران شهدا در الگوسازی شهدا و خانواده‌های معظم آنان برای جامعه موفق باشند چراکه قهرمانان دفاع مقدس الگوی خوبی برای جوانان هستند.

وی به اهمیت نشر فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس اشاره و تاکید کرد: به هر میزان که بتوانیم ارزش‌های دوران دفاع مقدس را نشر دهیم جامعه از بسیاری از آسیب‌ها و تهدیدات مصون خواهد ماند و باعث رشد و شکوفایی کشور نیز خواهد شد.

سردار کرمی اظهار داشت: روحیه جهادی و غیرت دینی باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد که بایستی در راستای انتقال آن به نسل جوان و نشر هر چه بیشتر در جامعه بیش از گذشته تلاش کنیم.

کد خبر 5896003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      4 1
      یگان ویژه سرافراز
    • محمد IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      4 4
      سردار با غیرت
    • حمید CA ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      0 0
      مایگان ویژه با اقتداریم /در تمام جبهه ها همتا نداریم زنده باد سرداکرمی زنده باد فرمانده یگان ویژه ک ب سرهنگ با اقتدار