تداوم درگیری‌های سنگین میان رزمندگان فلسطینی و عناصر صهیونیست

تداوم درگیری‌های سنگین میان رزمندگان فلسطینی و عناصر صهیونیست

شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از تداوم نبرد سنگین میان رزمندگان فلسطینی و عناصر ارتش رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های القسام امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: رزمندگان فلسطینی همچنان در حال نبرد با دشمن صهیونیستی در چند موضع در داخل اراضی اشغالی فلسطین هستند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: این درگیری‌ها مشخصاً در اوواکیم، سدیروت، یادمردخای، کفار عزه، بئیری، یتید و کیسوفیم در جریان است.

گردان‌های القسام اعلام کردند: یگان توپخانه ای از نیروهای فلسطینی با شلیک خمپاره‌ها در اوفاکیم، سدیروت، یادمردخای و دیگر مناطق پشتیبانی می‌کند.

از سوی دیگر پلیس رژیم صهیونیستی امروز اذعان کرد: نیروهای فلسطینی هنوز در برخی مناطق جنوبی حضور دارند. ما هنوز نمی‌توانیم اعلام کنیم که آنها را شکست داده‌ایم.

این در حالیست که رسانه‌های عبری زبان به نقل از خانواده‌های صهیونیست گزارش دادند: ما به شدت نگران هستیم. هیچ کسی نیست که با او صحبت کنیم. ما کاملاً احساس ناتوانی و عجز می‌کنیم.

عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای فلسطینی و مشخصاً گردان‌های القسام از روز گذشته با شلیک گسترده موشک‌ها به سمت اراضی اشغالی آغاز شد.

کد خبر 5905650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha