۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲

امیر صباحی‌فرد در بازدید از نمایشگاه «در لباس سربازی»:

دفاع مقدس اکنون به جهاد مقدس تبدیل شده است

دفاع مقدس اکنون به جهاد مقدس تبدیل شده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به همراه معاونان و مسئولان این نیرو از نمایشگاه «در لباس سربازی» فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) در باغ موزه دفاع مقدس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به همراه معاونان و مسئولان این نیرو از نمایشگاه «در لباس سربازی» فرمانده معظم کل قوا در باغ موزه دفاع مقدس بازدید کرد.

وی با اشاره به بینش عمیق و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در دوران جنگ تحمیلی تاکنون در حوزه‌های مختلف سیاسی، نظامی و …، اظهار داشت: پیشرفت نیروهای مسلح به ویژه مجموعه پدافند هوایی مرهون تدابیر داهیانه و افق دید وسیع ایشان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس اکنون به جهاد مقدس تبدیل شده است، ابراز داشت: با وجود تمام لطمات جانی و مادی جنگ تحمیلی، ایران اسلامی به قدرتی برتر در منطقه و جهان تبدیل شده است. برگ برنده کشورمان در مقایسه با برخی کشورهای بی‌ثبات منطقه یقیناً تأسی به بیانات ارزشمند و دلسوزی داهیانه رهبر انقلاب در راستای سرافرازی و اقتدار میهن عزیرمان است.

وی خاطرنشان‌کرد: امام خامنه ای عزیز دغدغه‌ای جز صلابت ایران و قدرت برتر بودن نظام اسلامی ندارند و یقیناً پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، سیاسی و… با تدابیر ارزشمند و برنامه‌های راهبردی ایشان حاصل شده است.

گفتنی است این نمایشگاه دائمی، روایت رهبر انقلاب از دوران جنگ تحمیلی است و بخش‌های منتشرنشده‌ای از اسنادِ اقدامات و مکاتبات حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس و نیز بخش‌هایی از مأموریت‌ها و پشت صحنه فرماندهی نظامی ایشان در سال‌های جنگ تحمیلی را به نمایش گذاشته است.

کد خبر 5909659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha