۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان:

شکارچیان متخلف غیرمجاز در میامی و مهدیشهر دستگیر شدند

شکارچیان متخلف غیرمجاز در میامی و مهدیشهر دستگیر شدند

سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از دستگیری شکارچیان متخلف در میامی و مهدیشهر خبر داد و گفت: از این متخلفان لاشه حیوان شکار شده و سلاح و فشنگ کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام علی ظاهری صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه روز گذشته طی دو عملیات جداگانه در دو منطقه مهدی‌شهر و میامی متخلفان و شکارچیان غیرمجاز دستگیر شدند، ابراز داشت: یک آهو، دو رأس قوچ و یک قطعه کبک در این مناطق مورد تیر شکارچیان قرار گرفت.

وی بابیان اینکه در پی اطلاع از وجود شکارچیان متخلف و شناسایی این متهم در منطقه شکارگاهی عباس آباد میامی یگان حفاظت محیط زیست وارد میدان شد، افزود: بررسی‌ها حاکی از این بود که شکارچی قصد انتقال حیوان شکار شده به مخفیگاه خود در شاهرود را دارد.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه در یک عملیات یگان حفاظت محیط زیست مخفیگاه او را شناسایی کرد، ابراز داشت: در بازرسی از این محل لاشه آهو و کبک، قبضه سلاح شکاری دولول ساچمه زنی و ۸۰ فشنگ کلیبر ۱۲ کشف و متهم بازداشت شد.

ظاهری بابیان اینکه در منطقه صیدوا مهدیشهر نیز گروهی از متخلفان شناسایی شدند، تصریح کرد: با هوشیاری مأموران منطقه پرور و صیداو این شکارچیان همگی دستگیر شدند.

وی افزود: از این متخلفان نیز لاشه دو رأس قوچ وحشی و ۱۵۰ تیر فشنگ و یک قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شده است.

کد خبر 5912903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha