۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۰:۴۸

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت مجلس:

بمباران بیمارستان المعمدانی تجسم عینی جنایت علیه بشریت است

بمباران بیمارستان المعمدانی تجسم عینی جنایت علیه بشریت است

بجنورد_ نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی تجسم عینی جنایت علیه بشریت است.

سیدمحمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم سفاک و جنایت‌کار صهیونیستی که از هیچ جنایتی فروگذار نیست با بمباران بیمارستان المعمدانی بار دیگر رذالت و خباثت خود را به رخ جهانیان کشید.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمارستان مامنی امن برای دردمندان و بیماران است که در بسیاری از نبردهای تاریخ جز خطوط قرمز و مصون از حملات است، اما سرکردگان رژیم منحوس و رو به زوال صهیونیستی در یک جنایت آشکار پس از سوق دادن مردم به بیمارستان با بمب‌های ممنوعه جنایتی بزرگ رقم زدند.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جامعه بزرگ اسلامی باید در قبال این جنایت بزرگ به میدان بیاید و علاوه بر محکومیت، سازمان‌های بین‌المللی و مدعی حقوق بشری را ملزم و مجبور به اتخاذ تصمیمات عاجل نماید.

وی در ادامه افزود: قوای مقننه و مجریه از تمامی ظرفیت‌ها جهت مساعدت به مردم رنج‌کشیده فلسطین بهره ببرند و با اقدامات فوری ماشین جنگ صهیونیست‌ها سفاک و خونریز را متوقف کنند.

کد خبر 5914670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha