۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

استاندار کرمانشاه:

خون مردم بیگناه فلسطین اسراییل را نابود خواهد کرد

خون مردم بیگناه فلسطین اسراییل را نابود خواهد کرد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل در غزه، گفت: خون مردم بیگناه فلسطین اسراییل را نابود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی ظهر چهارشنبه در تجمع ضدصهیونیستی مردم کرمانشاه در محکومیت جنایات اخیر اسرائیل که در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده پیامبر اکرم (ص) هر کس صدای کمک و مظلومیت مسلمانی را بشنود و آن را پاسخ ندهد، مسلمان نیست.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی و نابودی نزدیک تر شده و مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم آزادی خواه جهان نیز طی روزهای گذشته با حضور در راهپیمایی‌ها توقف سریع حملات به غزه را خواستار شدند زیرا هیچ انسانی نمی‌تواند از کنار این ظلم و ستم بزرگ به راحتی عبور کند.

صحرایی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری در کنار ملت فلسطین بوده و تا نابودی اسرائیل و آزادی قدس در کنار فلسطینیان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با ایمان و تقوای خود خبر از افول آمریکا و شوروی دادند و امروز رهبر انقلاب خبر از نابودی اسرائیل می‌دهد.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: دست زدن به جنایات جنگی نشان دهنده بن بست و فروپاشی اسرائیل است و پیروزی از آن ملت فلسطین خواهد بود.

صحرایی عنوان کرد: اسرائیل با یک بن بست مواجه شده و چنین اقدامات وحشیانه ای نمی‌تواند مانع شکست آنان شود و این حادثه مدعیان آزادی بیان را با چالش مواجه کرده است.

کد خبر 5915413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha