۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

امام جمعه گرگان:

اعتراض مردم دنیا به نسل کشی رژیم صهیونیستی سبب نابودی آنها می شود

اعتراض مردم دنیا به نسل کشی رژیم صهیونیستی سبب نابودی آنها می شود

گرگان-امام جمعه گرگان گفت: تداوم اعتراض به نسل‌کشی و کودک‌کشی‌های رژیم صهیونیستی آنها را نابود و نیروهای مقاومت را در منطقه به پیروزی خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به خطبه‌های ۱۸۹ نهج البلاغه، اظهار کرد: در این خطبه امیرالمومنین (ع) به ایمان ثابت، پابرجا و محکم اشاره دارد.

وی با اشاره به اینکه ایمان به خدا و ایمان به قیامت اصول ادعیان است، افزود: ایمان ثابت زمانی اتفاق می‌افتد که فرد با تمام وجود آن را پذیرفته و قبول کرده باشد که پیشامدها و مشکلاتی که بر سر راه انسان پیش می‌آید لطمه‌ای به آن وارد نمی‌کند.

امام جمعه گرگان گفت: امیرالمومنین (ع) با بیان خطبه ۱۸۹ نهج البلاغه می‌خواهد که ایمان در دل انسان ثابت و ریشه دار شود و در فراز و نشیب زندگی تغییر نکنیم

توحید، معاد، راه انبیا و خداشناسی باید برای انسان شناخته شده باشد، افزود: در بسیاری از آیات قرآن کریم انسان را به امر تفکر دعوت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اعلام برائت بسیاری از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: این وحشی‌گیری‌ها مانند کشتار نوزادان و کودکان حتی توسط حیوانات درنده هم انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این جنایات، فریاد مردم را در جای جای جهان بلند کرده است، افزود: اعتراض به نسل‌کشی و کودک‌کشی‌ها، به زودی صهیونیست‌ها را به نابودی و نیروهای مقاومت را در منطقه به پیروزی خواهد رساند.

امام جمعه گرگان در ادامه به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و نامگذاری این روز به نام روز پرستار اشاره کرد و گفت: این بانو مصداق کامل ایمان و عشق به ولایت است.

نورمفیدی اظهار کرد: زنان عالم اگر بخواهند الگویی برای خود داشته باشند، بهتر از حضرت زینب (س) سراغ نخواهند داشت.

وی در خصوص سختی کارپرستاران، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد پرستاران به نکاتی از قبیل تعرفه‌گذاری خدمات آنان، حل کمبود پرستار در کشور و نیز امنیت شغلی این گروه از جامعه تاکید دارند که نیاز است دولت، این تذکرات و نکات را مورد توجه و عنایت بیش از پیش قرار دهد.

کد خبر 5941341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha