۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مشگین‌شهر:

امروز امنیت و آرامش‌مان را مدیون خون شهدا هستیم

امروز امنیت و آرامش‌مان را مدیون خون شهدا هستیم

مشگین‌شهر - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: امروز امنیت و آرامش و آسایش‌مان را مدیون خون شهدا و خانواده شهدا هستیم که همه هستی خود را فدا نمودند تا ما امنیت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عابدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر اظهار کرد: شهدا با تاسی از امام حسین علیه السلام به دفاع از میهن اسلامی رفتند و با نثار خون خود نگذاشتند حتی یک وجوب از خاک کشورمان به دست دشمن بیافتد که همه این‌ها نشأت گرفته از روحیه و تفکر بسیجی است.

وی بیان کرد: بسیج به عنوان بازوی پرتوان ملت حضوری کارآمد و تأثیرگذار در عرصه‌ها و صحنه‌های مورد نیاز با محوریت بسیج سازندگی، محرومیت زدایی و یاری رسانی به مردم در بحران‌ها و حوادث طبیعی به ویژه مقابله با ویروس منحوس کرونا داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشگین‌شهر بیان کرد: امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۵۸ فرمان تاریخی تشکیل بسیج را صادر کردند و شهریور سال ۵۹ با هجوم و تجاوز ارتش بعث عراق به ایران، با سازماندهی نیروهای مردمی در قالب اعزام بسیجیان به جبهه‌های جنگ، نقش این نهاد بسیار سازنده بود به همین منظور بسیج، یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

عابدی خاطرنشان کرد: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم است هراسی نیست چون بسیجیان در مکتب امام حسین (ع)، حضرت امام خمینی (ره) و سردار سلیمانی تربیت یافته‌اند. اکنون بسیجیان مخلص بر حسب ضرورت علاوه بر آمادگی کامل برای دفاع از کیان اسلامی با حضور فعال در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، در حوزه جنگ نرم و عرصه بهداشتی در کنار نهادها، اداره‌ها و تشکل‌ها با جدیت و کیاست نقش‌آفرینی کرده و خدمت صادقانه می‌کنند.

وی در بخشی از سخنان خود اشاره به عملیات طوفان الاقصی کرد و افزود: این عملیات جبهه مقاومت یک عملیات پیچیده به لحاظ نظامی و همچنین از منظر اطلاعاتی است که الگو گرفته از مکتب حام قاسم و تفکر بسیجی است که امام خمینی (ره) آن را شجره طیبه نامیدند توانست سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی موصاد و شباک را غافلگیر کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشگین شهر بیان کرد: رژیم کودک کش اسرائیل با حمله به بیمارستان‌ها و قتل عام زن و کودک، خوی وحشی‌گری خود را نشان داد و اکنون کجا هستند مجامع بین‌المللی حقوق بشر و آنانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند و آن شبکه‌های معاند و لجن پراکن، نمی‌بینند این همه کشتار زنان بی گناه را، در صورتی که به خاطر یک زن که به علت بیماری از دنیا رفت و شروع به توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

کد خبر 5948578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha