۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۳

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران:

امروز شاهد انتقام خون شهید فخری زاده از صهیونیست ها در غزه هستیم

امروز شاهد انتقام خون شهید فخری زاده از صهیونیست ها در غزه هستیم

دماوند- فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز شاهد انتقام خون شهید فخری زاده از صهیونیست ها توسط جوانان متدین و با ایمان در غزه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر بعد از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان که در بلوار امام خمینی (ره) شهر آبسرد دماوند و در محل ترور این شهید والا مقام برگزار شد با اشاره به اینکه شهید فخری زاده گام‌های ارزشمندی در زمینه علم و دانش برداشتند و در ایجاد امنیت تأثیرگذار بود اظهار کرد: تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان، فخری زاده هستند.

ذوالقدر با بیان اینکه دشمن با شناخت کاملی که از شهید فخری زاده داشت با اقدامی ناجوانمردانه و دور از اخلاق انسانی و از روی ناتوانی دست به ترور این بزرگوار زد گفت: پس از شهادت ایشان شاهد هستیم که دانشمندان بسیاری به میدان آمدند و روند خدمت رسانی به کشور قطع نشد.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران افزود: امروز نقش شهید فخری زاده را در جریان غزه می‌بینیم چراکه با علم و فناوری قدرت، عزت، سربلندی و امنیت را برای کشور و جهان اسلام به ارمغان آورد و ما به سهم خود از فرزندان این شهید بزرگوار سپاسگزاریم.

وی با اشاره به اینکه جوانان امروز از مرگ نمی‌ترسند عنوان کرد: امروز شاهد انتقام خون شهید فخری زاده توسط جوانان غزه هستیم و که اگر هر مسلمانی سهم خود را در نابودی اسرائیل ایفا کند، نابودی اسرائیل به دست مسلمانان قطعی و حتمی است.

کد خبر 5951839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha