۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

فرمانده انتظامی گرمی:

۳۶ دستگاه خودروی متخلف در گرمی شناسایی و توقیف شد

۳۶ دستگاه خودروی متخلف در گرمی شناسایی و توقیف شد

گرمی - فرمانده انتظامی شهرستان گرمی گفت: ۳۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در راستای اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در گرمی شناسایی و توقیف شد.

طاهر فعال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در راستای اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف و قانون گریز در گرمی شناسایی و توقیف شد و رانندگان به مراجع قضائی جهت سنجش سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور هدفمند پلیس و به مدت یک هفته اجرا شد، افزود: ۲۸ دستگاه خودرو و ۸ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای متخلف و حادثه ساز در سطح معابر ادامه داد: با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و همچنین تقویت گشت‌های کنترل محسوس و نامحسوس در طول شبانه روز، تخلف رانندگان از دید پلیس پنهان نخواهد ماند.

فعال بیان کرد: نباید خوش‌گذرانی و تفریحات کاذب عده‌ای باعث تضییع حقوق شهروندی شود که پلیس در مسیر ارتقا و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی برابر قانون و مقررات رفتار می‌کند.

وی به تداوم این طرح خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان تقاضا داریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در اجرای نظم و انضباط ترافیکی در سطح معابر و امنیت جامعه کمک کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق پل ارتباطی تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5953269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha