۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

حسین توکلی حضورش در تیم ملی وزنه‌برداری عمان را رد کرد

حسین توکلی حضورش در تیم ملی وزنه‌برداری عمان را رد کرد

سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری حضورش را در تیم وزنه‌برداری عمان را رد کرد و گفت: من مدت‌هاست با این تیم همکاری و ارتباط دارم و حضورم در این تیم صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی، سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان و قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، هم‌اکنون هدایت تیم ملی پاراوزنه‌برداری را برعهده دارد. او پیش از این سابقه حضور در تیم ملی وزنه‌برداری عمان هم برعهده داشت و هم‌اکنون هدایت این تیم به او پیشنهاد شده است.

توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره جزییات پیشنهاد تیم ملی وزنه‌برداری عمان گفت: من قبل از اینکه هدایت تیم پاراوزنه‌برداری را برعهده بگیرم، با تیم وزنه‌برداری عمان هم همکاری می‌کردم و این موضوع برای الان نیست. تقریباً ۱۰ سال پیش که از عمان آمدم، همواره با آن‌ها در ارتباط هستم. اگر برنامه یا مشاوره‌ای می‌خواستند به آن‌ها کمک می‌کردم.

وی گفت: الان هم تیم به مدت یک سال و چند ماه با ازبکستانی‌ها کار می‌کرد، وزنه‌بردار عمانی برای حضور در المپیک چند مسابقه مهم پیش رو دارد و فکر می‌کند با ازبکستانی‌ها نتیجه دلخواه را کسب نکند. بنابراین به من پیشنهاد دادند اما به آن‌ها گفتم من شرایط حضور در عمان را ندارم و ضمن اینکه با تیم پاراوزنه‌برداری هم قرارداد دارم و حضورم در آن کشور نشدنی است. اما من به آن‌ها پیشنهاد دادم به ایران بیایند و زمان‌هایی که ما تمرین نداریم با آنها کار کنم که مورد موافقت قرار گرفت.

سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری تأکید کرد: امروز هم جلسه‌ای با حضور اسبقیان، رضازاده و نایب رییس فدراسیون برگزار شد و از ما خواستند که با قدرت کار را ادامه دهیم و از قبل هم که برنامه برای تیم ملی پاراوزنه‌برداری داده بودم.

کد خبر 5971842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha