۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

در گفت و گو با مهر مطرح شد:

بعد از انتخابی کاپ آسیا در مورد قرارداد دمیر تصمیم‌گیری می‌شود

 بعد از انتخابی کاپ آسیا در مورد قرارداد دمیر تصمیم‌گیری می‌شود

به گفته دبیر فدراسیون بسکتبال و طبق اعلام کمیته فنی این فدراسیون، بعد از دو دیدار تیم ملی در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا در مورد تمدید قرارداد هاکان دمیر تصمیم‌گیری می‌شود.

محسن معزی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به قرارداد باشگاهی هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال در ترکیه در مورد ابهامات ایجاد شده برای ادامه همکاری فدراسیون با این مربی ترکیه ای توضیح داد.

وی گفت: طبق قرارداد منعقد شده میان فدراسیون بسکتبال و دمیر منعی برای همکاری همزمان او با تیم باشگاهی نیست. در یکی از بندهای قرارداد او قید شده که می تواند با تیم باشگاهی قرارداد داشته باشد. بنابراین پیوستن دمیر به تیم باشگاهی ترکیه منع قانونی ندارد.

دبیر فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: از طرفی قرارداد فدراسیون بسکتبال با دمیر تا اردیهشت سال آینده ادامه دارد. تا آن زمان هم همکاری لازم را خواهیم داشت و حتی تیم ملی با هدایت همین مربی در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا شرکت می کند.

معزی فر در مورد تمدید قرارداد هاکان دمیر تاکید کرد: طبق آنچه در آخرین نشست کمیته فنی مطرح شد، بعد از دو دیدار نخست تیم ملی بسکتبال در انتخابی کاپ آسیا در مورد تمدید قرارداد و ادامه همکاری با این مربی تصمیم گیری خواهد شد. فعلا بر اساس قرارداد فعلی ادامه همکاری داریم و در زمان لازم تصمیم می گیریم که او همچنان در راس تیم ملی باشد یا نه.

به گزارش خبرنگار مهر، هاکان دمیر سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال به عنوان سرمربی به تیم باشگاهی«مانیسا» پیوسته است.

قرار است این مربی بهمن به ایران بازگردد تا تیم ملی بسکتبال را برای پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا آماده کند. در چارچوب این پنجره تیم ملی ۴ اسفند در تهران با قطر روبرو می شود سپس راهی هند خواهد شد تا ۷ اسفند با تیم ملی این کشور دیدار کند.

کد خبر 5982294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha