۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

مسوول مرکز فضای مجازی سپاه زنجان خبر داد؛

برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج زنجان

برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج زنجان

زنجان- مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان از ۲۷ تا ۲۹ دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی ملکی با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان اظهار داشت: این رویداد در دو بخش تخصصی و عمومی از ۲۷ تا ۲۹ دی ماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، افزود: کشف و شناسایی استعدادها، سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها وایده‌ها از اهداف برگزاری این رویداد است.

مسؤول مرکز فضای مجازی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به محورهای تخصصی در این رویداد، گفت: تیم‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نرم افزار (اپلیکیشن) تلفن همراه، بازی‌ها (گیم) ویژه تلفن همراه، پویانمایی (انیمیشن) تمام تکنیک‌ها در قالب تیم‌های ۳ تا ۵ نفره با هم رقابت خواهند کرد. با این وجود علاقه‌مندان برای شرکت در بخش تخصصی تا ۲۲ دی ماه ماه مهلت دارند از طریق سایت https://event.bsjmajazi.ir ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی با اشاره به محورهای عمومی این رویداد نیز که شامل کلیپ، استوری موشن، پوستر، موشن گرافیک، عکس نوشت و اینفوگرافیک، هستند؛ گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در محورهای عمومی تا ۲۲ دی ماه، می‌توانند با شماره ۰۹۲۲۸۵۶۳۱۲۷ ارتباط و اطلاعات حاصل نمایند.

ملکی با بیان اینکه شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است، ادامه داد: برگزیدگان استانی به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه خواهند یافت.

مسؤول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: بیش از ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای تجلیل از برگزیدگان رویداد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5988958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha