۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

باید برای ارتقای هر چه بیشتر حوزه تئاتر سرمایه گذاری کرد

باید برای ارتقای هر چه بیشتر حوزه تئاتر سرمایه گذاری کرد

مشهد- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران فرهنگی و هنری‌ترین ملت در دنیاست و باید برای ارتقای هر چه بیشتر حوزه تئاتر سرمایه گذاری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سلیمانی ظهر یکشنبه در اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج (سودای عشق) که با حضور مسؤولین و هنرمندان کشور در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره تئاتر بسیج از دو سالانه به سالانه ارتقا پیدا کرده است، اظهار کرد: در حوزه تئاتر کم توجهی صورت گرفته؛ در حالی که منظومه و نگرش رهبری حمایت از این حوزه فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ایران فرهنگی و هنری‌ترین ملت است، افزود: ایران در حوزه فرهنگ و هنر در بین ملت‌های دنیا جز برجسته‌ترین ملت هاست و خدمات بسیج قطره‌ای برای اقیانوس ملت ایران است.

وی به تأثیرگذاری حوزه فرهنگ و هنر بر تاریخ ایران اشاره کرد و افزود: هر زمان از سوی قدرت‌های بیگانه تحت فشار قرار گرفتیم و اشغال شدیم، قدرت فرهنگی و هنری ملت را به اوج رسانده است.

سلیمانی با بیان اینکه تئاتر در بین جامعه جایگاه ویژه ای دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب با هنرمندان مأنوس هستند و به صورت اساسی و اصولی از این قشر حمایت و پشتیبانی می‌کنند و مسؤولین نیز با الگو گیری از ایشان باید در صدد حمایت از حوزه تئاتر برآیند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تئاتر جوهر و نقشه رنگارنگ است، افزود: تقویت فرهنگ و هنر رسالت ماست و همانگونه که جایگاه سینما منحصر به فرد است؛ با سرمایه گذاری در حوزه تئاتر باید به جایگاه شایسته و در خور برسیم.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را در جهت توسعه این حوزه به کار می‌گیریم، گفت: باید ظرفیت‌های حوزه تئاتر را ارتقا دهیم تا جذابیت و هنر بتواند در مقابل دیدگان ملت ایران متجلی باشد.

کد خبر 5994126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha