۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۴۵

فرماندار شوش:

۹۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان شوش دایر می‌شود

۹۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان شوش دایر می‌شود

شوش- فرماندار شوش گفت: کل شعبه‌های انتخاباتی شهرستان شوش ۹۷ شعبه است که از این تعداد ۸۱ شعبه در بخش شوش و ۱۶ شعبه در بخش فتح‌المبین دایر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حویزه عصر امروز یکشنبه در نشست هم اندیشی انتخاباتی با عوامل انتخاباتی شهرستان‌های شوش، کرخه و اندیمشک تاکید کرد: هیأت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت شهرستان شوش از لحظه شروع فعالیت خود، با تمام توان در تلاش بودند تا عدالت در انتخابات محقق شود و در این مسیر به هیچ فردی ظلم نشود.

وی با تاکید بر اینکه تمام توان شهرستان شوش برای برگزاری انتخاباتی پرشور به میدان آمده است، ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز شعبه‌های اخذ رأی، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شعبه‌های انتخاباتی، تعیین و محل استقرار شعبه‌ها و همچنین اجرای برنامه‌های آموزشی عوامل اجرایی از جمله اقدام‌های انجام شده در ماه‌های اخیر در این شهرستان است.

حویزه با بیان اینکه ۷۸ نفر در شوش ثبت نام اولیه انجام دادند که از این تعداد ۴۸ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند، افزود: در مجموع صلاحیت ۲۶ نامزد در هیأت اجرایی تأیید و ۲۲ نفر رد و یا عدم احراز شد که در نهایت ۲۵ کاندیدا توسط هیأت نظارت تأیید شد.

وی افزود: کل شعبه‌های انتخاباتی شهرستان شوش ۹۷ شعبه است که از این تعداد ۸۱ شعبه در بخش شوش و ۱۶ شعبه در بخش فتح‌المبین دایر می‌شود؛ ضمن اینکه ایجاد پنج شعبه در شهر حر، ۴۸ شعبه در شهر شوش، ۱۱ شعبه ثابت روستایی و ۱۶ شعبه سیار روستایی پیش بینی شده است.

فرماندار شوش با بیان اینکه ۹۷ بازرس و ۶ سر بازرس در شعبه‌های اخذ رأی شوش مستقر می‌شوند، گفت: ۳۰ خودروی سبک و تعدادی مینی‌بوس برای جا به جایی متولیان شعبه‌های اخذ رأی اندیشیده شده است.

کد خبر 6000995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha