۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۲

معاون آب و فاظلاب استان گلستان مطرح کرد؛

فاضلاب گنبد کاووس بزرگترین پروژه آبفای گلستان

فاضلاب گنبد کاووس بزرگترین پروژه آبفای گلستان

گرگان- معاون خدمات مشترکین و درآمد آب و فاضلاب استان گلستان گفت: فاضلاب شهرستان گنبد کاووس از بزرگترین پروژه های آب و فاضلاب استان گلستان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر مزیدی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سطح استان گلستان فاضلاب شهر گنبد کاووس یکی از بزرگترین پروژه‌هایی است خوشبختانه به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: مرحله نخست طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهر گنبدکاووس پس از ۳۰ سال وقفه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

وی در مورد نظارت بر کنتورهای آب گفت: کارشناسان آب و فاضلاب استان موظف هستند کنتورها را به صورت دوره‌ای بازدید کنند و اگر خرابی مشمول اداره کل آب و فاضلاب باشد تعمیر یا تعویض شود در غیر این صورت مشترک هزینه آن را بدهکار خواهد شد.

مزیدی افزود: کنتورهایی که دارای قدمت باشند و به دلیل فرسودگی دچار مشکل فنی باشند با هزینه اداره کل آب و فاضلاب استان تعویض می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شرکت‌های ارائه کننده کنتور به صورت بخش خصوصی فعالیت دارند که دستگاه‌های نظارتی بر قیمت فروش کنتور توسط این مجموعه‌ها تمرکز دارند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آب و فاضلاب استان گلستان گفت: مشترکان می‌توانند جهت تست استاندارد کنتور آب به اداره آب و فاضلاب شهرستان خود مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: برای مجتمع‌هایی که شبکه انشعاب آن جدا باشد آمادگی داریم کنتور واگذار کنیم، در غیر این صورت می‌توانند شرایط فنی را تأمین و مجوز لازم را اخذ کنند.

کد خبر 6002214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha