رونمایی از موشک‌های هدایت‌شونده و دوربین‌دار حزب الله لبنان+ فیلم

رونمایی از موشک‌های هدایت‌شونده و دوربین‌دار حزب الله لبنان+ فیلم

حزب الله لبنان در جدیدترین عملیات خود علیه سیستم های جاسوسی رژیم صهیونیستی از توان موشکی جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های وابسته به نیروهای مقاومت لبنان با انتشار یک کلیپ ویدیویی گزارش دادند که این نیروها از موشک‌های جدیدی پرده برداری کرده‌اند.

حزب الله لبنان روز گذشته با استفاده از این موشک‌ها سیستم‌های جاسوسی پیشرفته رژیم صهیونیستی را در منطقه جل الاعلام هدف قرار داد.

موشک هدایت شونده مذکور دارای دوربین‌های کارگذاشته شده است که می‌تواند در حین انجام عملیات و اصابت به هدف مورد نظر تصاویر این عملیات را به ثبت و ضبط کرده و برای نیروهای مقاومت ارسال کند.

این مساله در جنگ روانی و رسانه‌ای که دشمن صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت لبنان به راه انداخته بسیار مهم است چرا که صهیونیست‌ها بعد از هر عملیات نیروهای مقاومت لبنان مدعی می‌شوند که این عملیات در منطقه‌های خالی و از قبل تخریب شده صورت گرفته است.

با ثبت و ضبط این تصاویر تعداد تلفات دشمن صهیونیستی کاملاً آشکار و باعث می‌شود ادعاهای آنها رد شود. نیروهای مقاومت لبنان اعلام کرده‌اند که می‌توانند با این موشک‌ها به دقت اهداف مورد نظر را هدف قرار داده و حتی دشمن را پشت مواضع و خطوط درگیری رصد کنند.

لازم به ذکر است که حزب الله لبنان تاکنون تنها ۵ الی ۱۰ درصد از توانایی‌های خود را نشان داده و غافلگیری‌های بیشتری برای دشمن صهیونیستی دارد. در ویدئویی که از سوی نیروهای مقاومت منتشر شده مشخص شده است که موشک مذکور در حالت منحنی اقدام به نقطه زنی و هدف قرار دادن منطقه مورد نظر می‌کند.

دوربین‌های نصب شده بر روی این موشک‌ها در عملیات شبانه نیز قادر به ثبت و ضبط تصاویر هستند. موشک‌های مذکور در عملیات روز گذشته نیروهای حزب الله لبنان موفق شدند سیستم‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی که پشت یک دیوار بتنی از دیدها پنهان بود هدف قرار داده و منهدم کنند.

کد خبر 6005594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha