۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۱۱

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه تبیین شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه تبیین شود

یاسوج_ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی عزت خواه عصر شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت دهه فجر و جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌های استان افزود: دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها بویژه در حوزه تعلیم و تربیت برای نسل جدید در دهه فجر تبیین شود.

وی ابراز داشت: باید از فرصت‌های دهه فجر برای معرفی و تبیین خدمات نظام به صورت هنرمندانه و ظریف در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و پرورشی در مدارس با اتکا بر ظرفیت دانش آموزان به خوبی استفاده کرد.

عزت خواه، با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، بر ضرورت مشارکت حداکثری در این عرصه مهم و سرنوشت ساز سیاسی تاکید کرد و افزود: مشارکت بالا در انتخابات موجب بیمه شدن کشور و نظام در مقابل تمامی خطرات داخلی و خارجی و نیز بالا بردن ضریب امنیت، اقتدار و قدرت چانه زنی مسؤولان ارشد نظام در معادلات بین المللی و منطقه‌ای می‌شود.

عزت خواه رأی اولی‌ها را موتور محرکه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در کشور و به تبع آن در استان دانست و افزود: اگر با ابتکار و خلاقیت معلمان متعهد، دانش آموزان و جوانان مخاطب روایتگر درست و واقعی برخی رخدادها و دستاوردهای نظام اسلامی باشند، گرمابخش انتخابات و موجب شور و نشاط سیاسی در خانواده، اطرافیان، مدرسه و جامعه می‌شوند.

عزت خواه، با بیان اینکه راهبرد اصلی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است، گفت: ایام الله‌ها به ویژه دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین و انتخابات‌های پیش رو، موقعیتی طلایی برای مشارکت پرشور مردم در صحنه برای تعیین سرنوشت خود و کشورشان است.

وی، همچنین بر دانش آموز محور بودن تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه فجر در مدارس، آذین بندی و زیباسازی سر درب، محوطه بیرون مدارس و فضای داخلی کلاس‌های درس با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی، پوستر، عکس و پلاکارد با موضوعات دهه فجر و معرفی آثار و برکات نظام تاکید کرد.

کد خبر 6006274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha