۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶

سلاجقه در حاشیه جلسه دولت اعلام کرد:

دولت وظیفه خود را در تامین آب شرب به خوبی انجام می‌دهد

دولت وظیفه خود را در تامین آب شرب به خوبی انجام می‌دهد

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: خوشبختانه آب شرب تأمین می‌شود و دولت در این زمینه وظیفه خود را انجام می‌دهد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «علی سلاجقه» رییس سازمان حفاظت از محیط زیست امروز چهارشنبه (۱۱ بهمن ۱۴۰۲) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران پیرامون موضوع آب در کشورمان، گفت: یکی از مؤلفه‌های محیط زیست مسأله آب است. با توجه به وضعیتی که در شرایط اقلیمی وجود دارد، خوشبختانه آب شرب تأمین می‌شود و دولت در این زمینه وظیفه خود را انجام می‌دهد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی افزود: این بحث انتقال آبی که از دریاهای جنوب یعنی خلیج فارس و دریای عمان انجام می‌شود هم به نتیجه خواهد رسید.

سلاجقه با بیان این موضوع که گفته می‌شود پروژه انتقال آب از دریا صرفه اقتصادی ندارد، اظهار داشت: خود صنایع وارد کار شده‌اند و قیمت تمام‌شده آن به عهده خود صنایع است که پرداخت می‌کنند و دولت خیلی در این قسمت کاری نمی‌کند و مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 6010421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 0
      از طریق انرژی اتمی و تجدید پذیر آب دریاهای شمال و جنوب باید شیرین سازی و به مناطق مختلف منتقل شود، احداث تصفیه خانه های فاضلاب صنعتی و شهری و روستایی و باز چرخانی آب میتواند راه گشا باشد، نرخ آب باید طوری تعرفه گذاری شود تا پروژه های صنعت آب از جمله طرح شیرین سازی آب دریا دارای توجیه اقتصادی شوند