۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵

پنجره مهر؛

جشن ازدواج آسان به همت خیرین و مسوولان در لامرد برگزار شد

جشن ازدواج آسان به همت خیرین و مسوولان در لامرد برگزار شد

لامرد - مراسم جشن ازدواج آسان ۲۲ زوج با حضور فرماندار شهرستان لامرد و برخی از مسوولان محلی در دهنو علامرودشت برای هشتمین سال برگزار گردید.

فرج‌الله علی‌پور مدیر اجرایی جشن ازدواج آسان شهرستان لامرد، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: این جشن ازدواج برای هشتمین سال متوالی است برگزار می‌شود و امسال نیز جشن ازدواج ۲۲ زوج جوان لامردی از بخش‌های (علامرودشت، خیرگو، چاهورز، مرکزی و لامرد) با مشارکت خیران و همکاری ۲۰ کمیته اجرایی برپا شد.

این استاد دانشگاه بیان کرد: برای برپایی جشن ازدواج آسان به ازای هر زوج هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال توسط خیرین محترم صورت گرفته که از همه این عزیزان قدردانی می‌کنم.

مدیر اجرایی جشن ازدواج آسان شهرستان لامرد ادامه داد: تاکنون ۴۱۹ نفر از زوج‌های جوان راهی خانه بخت شدند که کلیه خدمات عروس و داماد تأمین شده که کالاهای اساسی مانند یخچال، تلویزیون، اسپلیت و… برای این زوج‌های جوان نیز تأمین شده است.

احمد خضری فرماندار شهرستان لامرد نیز در این مراسم با تشکر از مؤسسه خیریه جواد الائمه دهنو علامرودشت و خیران گرانقدر گفت: اجرای این طرح یکی از بهترین طرح‌هایی است که در سطح شهرستان لامرد در این چندساله اجرایی شده که انتظار می‌رود این مهم نیز با قوت و قدرت ادامه یابد تا شاهد ازدواج‌های موفق باشیم.

کد خبر 6036107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پسر غمگین IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 1
      از این خیرها گیرما نمیاد