۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲

استاندار خوزستان:

برخی از شهرهای خوزستان با مشکل اوقاف مواجه هستند

برخی از شهرهای خوزستان با مشکل اوقاف مواجه هستند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: برخی از شهرهای خوزستان از جمله رامشیر با مشکل اوقاف مواجه هستند به گونه‌ای که تمام مناطق این شهر به محلات کم برخوردار تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز سه‌شنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی و عمرانی خوزستان اظهار کرد: اگر از همان ابتدا بافت شهرها به درستی سازماندهی می‌شد شاهد این مشکلات نبودیم؛ از چندین سال قبل عده‌ای از مردم برای زندگی خود مکانی را تعیین کردند که این موضوع یکی از عوامل حاشیه نشینی در شهرها محسوب می‌شود.

وی در ادامه پراکندگی و موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی خوزستان را یکی از ایرادات موجود در محلات کم برخوردار دانست و گفت: طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ در محلات کم برخوردار در استان باعث هماهنگی بیشتر بین ارگان‌ها خواهد شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: قطعاً با هم افزایی بهتر و بدون هزینه‌های هنگفت، شاهد اتفاقات خوشایندی در محلات کم برخوردار در استان خواهیم بود.

حسینی محراب با بیان اینکه کارهای جهادی باید با حضور مردم منطقه انجام شود، اظهار کرد: فعالیت پیمانکاران در مناطق کم برخوردار خوزستان با هزینه‌های بالایی انجام می‌شود در حالی که اگر کارها را به خود مردم واگذار کنیم علاوه بر کاهش هزینه‌ها نیز کارایی بهتری خواهد داشت.

وی افزود: برخی از شهرهای خوزستان از جمله رامشیر با مشکل اوقاف مواجه هستند به گونه‌ای که تمام مناطق این شهر به محلات کم برخوردار تبدیل شده است که باید این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود؛ همچنین شهرک یاسر، زرگان و خروسیه از دیگر مناطق نیازمند کمک سایر دستگاه‌ها است.

استاندار خوزستان با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های مناسب در مناطق کم برخوردار استان گفت: امید است با حرکت رو به رشد، محرومیت را از استان بزداییم.

کد خبر 6047111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha