۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲

طی ایام نوروز انجام می‌شود؛

استقرار پلیس در ۳۰۰ نقطه مواصلاتی استان سمنان

استقرار پلیس در ۳۰۰ نقطه مواصلاتی استان سمنان

سمنان- رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه راه گریزی برای رانندگان متخلف در محورهای مواصلاتی استان نیست، گفت: پلیس راه طی ایام نوروز در ۳۰۰ نقطه مواصلاتی استان مستقر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم آغاز رزمایش طرح ترافیکی نوروز به میزبانی مقر انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه این طرح به منظور کاهش تصادفات رانندگی همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار می‌شود، ابراز داشت: این طرح تا پایان ۱۴ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی ضمن بیان اینکه در این طرح سایر دستگاه‌ها و نهادها استان نظیر راهداری، هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس نیز همکاری دارند، افزود: هدف اصلی این طرح ارائه خدمات مطلوب به حادثه دیدگان و در راه ماندگان است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه به دنبال رفع نقاط حادثه خیز برای به حداقل رساندن تصادفات جاده‌ای هستیم، ابراز داشت: این نقاط در استان شناسایی و تلاش برای اصلاح آنها در دست اقدام قرار دارد.

بزرگی ضمن بیان اینکه ایام عید نوروز پلیس در ۳۰۰ نقطه مهم محورهای مواصلاتی استان مستقر است، تصریح کرد: هدف از این اقدام ایمن کردن جاده‌ها و برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز است.

وی بابیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان رصد و پایش می‌شود، افزود: راه گریزی برای رانندگان متخلف در محورهای استان نیست.

کد خبر 6051504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha