۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۵۹

رییس پلیس راهور گلستان :

«کمپین نه به تخلف رانندگی» در گلستان راه اندازی می شود

«کمپین نه به تخلف رانندگی» در گلستان راه اندازی می شود

گرگان- رییس پلیس راهور گلستان از راه اندازی کمپین نه به تخلف رانندگی در استان خبر داد و اظهار کرد: ما هیچ بنا نداریم فردی را جریمه کنیم اما در صورت اعمال قانون حتما برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال معابر سطح شهر بیشترین حجم ترافیکی را تجربه می‌کند که در برخی از ساعات به اوج می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما تقریباً در تمامی شهرهای استان مستقر هستند، افزود: از تمام ظرفیت استفاده می‌کنیم تا ترافیک روان داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: با توجه به اینکه حجم ورودی خودرو با سطح معابر هم خوانی ندارد انتظار است مردم خود ترافیک را مدیریت کنند که استفاده از وسایل عمومی می‌تواند این حجم را مدیریت کند.

وی یادآور شد: طرح نوروزی به مدت ۲۰ روز در استان با شعار «آرامش امنیت در بهار قرآن و طبیعت» آماده خدمات رسانی است که امید داریم با رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان شاهد کاهش تصادفات در این ایام باشیم.

بسطامی از راه اندازی کمپین نه به تخلف رانندگی در استان خبر داد و اظهار کرد: ما هیچ بنا نداریم فردی را جریمه کنیم اما در صورت اعمال قانون حتماً برخورد قانونی می‌شود.

کد خبر 6056783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha