۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان خبرداد؛

کاهش ۴ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان زنجان

کاهش ۴ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان زنجان

زنجان-رییس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: نوروز امسال ورود و خروج در محورهای مواصلاتی استان زنجان ۴ درصد کاهش یافته است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ یک میلیون ۲۱۳ هزار و ۶۶۰ ورود و یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۷۰ خروج وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان زنجان ثبت شده است.

وی حجم ورودی و خروجی خودروها در مدت مشابه سال قبل از محورهای مواصلاتی استان را به ترتیب یک میلیون ۲۸۹ هزار و ۸۷۳ و یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۴۷۱ تردد عنوان کرد و گفت: این آمار نشان می‌دهد ۵.۹ درصد در ورود و ۲.۵ درصد در خروج وسایل نقلیه شاهد کاهش بودیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه این آمار توسط ۱۸ دستگاه ترددشمار در ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی ثبت شده است، اعلام کرد: در مجموع ورود و خروج خودروها در جاده‌های استان نسبت به نوروز گذشته ۴ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه بیشترین تردد در آزادراه زنجان – قزوین ثبت شده است، ادامه داد: ۶۱۳ هزار و ۲۳۵ تردد در این محور انجام شده است.

محمدی با اشاره به اینکه در روز ۱۳ فروردین ماه ۵۰ هزار و ۵۶۴ خودرو وارد و ۵۴ هزار و ۷۷ دستگاه از استان خارج شده است، یادآور شد: این آمار حاکی از کاهش ۰.۳ درصدی در ورودی و ۲.۱ درصدی در خروجی نسبت به سال گذشته است.

وی وضعیت عبور و مرور خودروها در محورهای مواصلاتی استان زنجان

کد خبر 6067310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha