۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۵۱

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری دارد

روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری دارد

بردسکن- فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: با توجه به اقدامات اخیر رژیم کودک کش اسرائیل، روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا جنیدی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز قدس که در محل سالن اجتماعات فرمانداری بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: امسال همه آحاد مردم با اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی با انگیزه چندین برابری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضور پیدا خواهند کرد و ثابت می‌کنند که پشت نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن افزود: حضور میدانی ما می‌تواند مسکنی بر آلام و دردهای زنان و کودکان غزه باشد.

وی گفت: سردار زاهدی از سرداران بنام کشوری بودند که نقش‌های کلیدی و مهمی داشتند و از همرزمان سردار سلیمانی و از شخصیت‌های برجسته بودند.

جنیدی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر از کیان جمهوری اسلامی دفاع نکنیم مجبور هستیم در کرمانشاه با داعش بجنگیم.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن از محافل قرآنی در سطح شهرستان خواست تا در روز پنجشنبه تلاوت آیات قرآن را به روح شهدای غزه و سردار زاهدی و یارانشان هدیه کنند.

وی شعار امسال روز جهانی قدس را «طوفان الحرار» ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی نقش وافری دارد، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، اتاق اصناف، آموزش و پرورش، دانشگاه و هیأت‌های مذهبی شهرستان در فضاهای مجازی از جامعه هدف خود با محوریت روابط عمومی فرمانداری دعوت به عمل آورند.

جنیدی همچنین از اجرای گروه سرود در راهپیمایی روز قدس نیز خبر داد و از مسؤولان شهرستانی خواست تا به موقع حضور بهم رسانند.

کد خبر 6068792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha