۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد خبر داد؛

اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد

اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد

یزد- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان یزد به اجرای طرح های زیربنایی بخش تولید اختصاص یافت.

محمد دهقان منشادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۴۰۲ جذب و برای اجرای طرح های زیربنایی بخش تولید از طریق خزانه استان به دستگاه‌های اجرایی استان تخصیص داده شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد بیان کرد: از این میزان، هزار میلیارد تومان به صورت نقدی و بقیه در قالب اسناد خزانه اسلامی است.

وی افزود: این منابع از محل های سایر تملک دارایی های سرمایه ای، فروش نفت خام ،۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ردیف های متفرقه تملک دارایی های سرمایه ای و … تامین شده است.

دهقان منشادی بر تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی استان تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریورماه فرصت دارند اعتبارات عمرانی خود را هزینه کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، احداث و توسعه فضاهای ورزشی و نگهداری و بهسازی راه ها و معرفی، مرمت و حفاظت میراث غیرمنقول فرهنگی و تکمیل مدارس خیری و احداث خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی، درمانی روستایی سطح استان و تکمیل، تعمیر و تجهیز بیمارستان ها و کاهش هدررفت آب و پایداری شبکه شهری و روستایی را از مهمترین طرح های عمرانی و زیربنایی استان در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

وی عنوان کرد: بخشی از اعتبارات استانی نیز توسط خزانه‌داری کشور و از طریق ستاد وزارتخانه ها به پروژه های عمرانی استان اختصاص می یابد.

کد خبر 6084123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha