۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۸

پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد

پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا مذاکرات در خصوص خروج نظامی از نیجر را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد که مذاکرات با مقامات نیجر برای خروج نظامیان آمریکا از این کشور آغاز شده است.

این مقام پنتاگون مدعی شد که این کشور به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، با وجود مذاکرات برای خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش های رسانه ای، دولت واشنگتن یک هیات از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی آفریقای آمریکا را برای شرکت در مذاکرات به نیجر اعزام کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز این هفته به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که دولت آمریکا به شورای نظامی حاکم بر نیجر اطلاع داده که در ماه‌های آینده هزار نظامی آمریکایی را از خاک نیجر خارج می‌کند.

کد خبر 6086845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 0
      نسل به نسل میگذره تاریخ ها گذشته سپری می‌شود و ظالم ظلم ها ماندگار نیستند شاید به تاریخ گذشته برخی از کشورها برگردیم مقامات ظالمی بر جهان کشورها حکومت می کردند و نسل به نسل این خاطرات تلخ از گذشته سوابق آن کشورها به جا ماند لکه ها پاک نشد اما امروز برخی از آن کشورها مقامات تغییر کردن عادل منطقی .
    • NP IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 0
      برخی از کشورها تغییر کردند برخی کشورها خیر هنوز مثل گذشته طول تاریخ قرن ها سال ها قبل در کشور خود ظالم ستمگر در همان دوران گذشتگان به شیوه ها روش های گذشتگان خود غرق شده اند . و هیچ منطقی عدالتی انسانیتی در وجود خود ذره ای ندارند
    • NP IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 0
      دنیا زمانی رو به صلح سازش آرامش خواهد رفت که روش ها طرز فکرها رفتارها با گذشته گذشتگان که در الگوی اشتباه رفتاری سیاست رفتار کشور خود پیش می گرفتند امروز در آینده برای آیندگان نیز تغییر کنه .