۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸

معاون تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی

فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی

بیرجند- معاون تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در ایام شهادت امام جعفرصادق علیه السلام ۵۲۰ نفر مبلغ در شهرها، بخشها و روستاها در قالب گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) ۵۲۰ نفر مبلغ در شهرها، بخش‌ها و روستاها در قالب گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های تبلیغی مبلغین در ایام صادقیه شامل برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات امامین انقلاب حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری حفظه الله در خصوص جهاد تبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق علیه السلام، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت بویژه امام جعفرصادق (ع) است.

قناعت گفت: تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ایام شهادت است.

کد خبر 6094964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha