۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶

نخستین شماره «کُد» در سال ۱۴۰۳ منتشر شد/ چالش‌های تنظیم‌گری

نخستین شماره «کُد» در سال ۱۴۰۳ منتشر شد/ چالش‌های تنظیم‌گری

شماره‌های ۵۲ و ۵۳ ماهنامه خبری تحلیلی «کد» ویژه فروردین و اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، در این شماره به موضوع «عملکرد ساترا در سال ۱۴۰۲» پرداخته شده است و گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. محتوای این شماره از نشریه کد، شامل گفت‌وگوی ویژه با سعید مقیسه رییس ساترا درباره مقابله با انحصار و توسعه شبکه تنظیم‌گری، سرمقاله معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با عنوان «تنظیم‌گری روان ساترا در سالی که گذشت» و یادداشتی درباره ائتلاف حکمرانی هوش مصنوعی است.

همچنین گفت‌وگو با مدیران اداره‌کل صدور مجوز ساترا درباره دلایل رشد سکوهای نمایش خانگی، گفت‌وگو با دبیر نمایشگاه «رصتا» درمورد برگزاری سومین دوره این رویداد، گپ و گفت با کارگردان سریال «شهر هرت»، گفت‌وگویی تحلیلی با معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا، مقاله‌ای (ترجمه) از مدیرکل فناوری و سامانه‌های نوین ساترا درباره اهمیت امنیت سایبری، اخبار حوزه علم و فناوری و تنظیم‌گران بین‌المللی، گزارش تصویری و صفحه همراه با مخاطبان سایر محتوای این شماره از نشریه کد را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه نسخه دیجیتال نشریه می‌توانند به تارنمای ساترا به نشانی https://satra.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر 6104124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha