۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

اصلاح ساختارهای فرهنگی با مشارکت‌های مردمی ممکن خواهد بود

اصلاح ساختارهای فرهنگی با مشارکت‌های مردمی ممکن خواهد بود

همدان- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز نگاه سازمان در اصلاح ساختارهای فرهنگی با محوری مشارکت‌های مردمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا عزت زمانی پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا و علمای بزرگ خطه دارالمجاهدین و دارالمجاهدین همدان را گرامی می‌دارم و اعتقاد دارم همدان الگو جبهه فرهنگی از گذشته تا به امروز بوده است.

وی افزود: با حضور آیت‌الله شعبانی‌موثقی همدلی بسیار خوبی در استان همدان ایجاد شده که این همدلی از بیرون هم کاملاً مشهود است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اراده میدان‌داری در عرصه فرهنگی گفت: در جریان غدیر بارها حضرت آقا تأکید کردند باید این جریان و نگاه به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در مسائل فرهنگی تقویت و حفظ شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی خاطرنشان کرد: نگاه مدیرکل سازمان این است که بدون استفاده از نام سازمان تبلیغات اسلامی تنها میدان‌داری کنیم.

وی با اشاره به تغییر نگاه به رسانه‌ها بیان کرد: امروز ما رسانه را بسیار جدی‌تر گرفتیم و اعتقاد داریم برای تغییر اذهان مردم باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: در خبرگزاری مهر و تهران تایمز امروز ما تغییر جهت دهنده نگاه‌ها در دنیا هستیم، در طوفان الاقصی تیتر تهران تایمز جریان انقلاب اسلامی را در دنیا تغییر داد.

وی با اشاره به برنامه زندگی با آیه‌ها گفت: در این طرح ۴۵ میلیون نفر پیام ارسال کردند، ۳۵ میلیون نفر با ما در ارتباط بودند و ۱۰ میلیون نفر نیز در فرآیند کار با ما مشارکت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی افرود: در این طرح رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار ما را تشویق کردند و اعتقاد دارند آیات زندگی‌ساز جزو زیست و باور مردم شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان مساجد با میدان‌دار مسائل فرهنگی باشند، بیان کرد: باید توجه حاکمیت و نظام حکم‌رانی به مساجد تغییر کند و مساجد میدان‌دار فرهنگسازی در کشور باشند.

وی افزود: باید زیرساخت‌های مالی برای تغییر حکمرانی مساجد نیز فراهم شود.

کد خبر 6106040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha