۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸

افتتاح نمایشگاه عکس «زجاج» به مناسبت هفته کرامت

افتتاح نمایشگاه عکس «زجاج» به مناسبت هفته کرامت

نمایشگاه انفرادی عکاسی با عنوان «زجاج» روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ در خانه عکاسان جوان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، زهرا بابایی‌پور در مجموعه عکس‌هایش با عنوان «زجاج» سعی در نگاهی فرمالیستی و فرا مفهومی به عکاسی از ابنیه تاریخی و مذهبی داشته است. عنوان «زجاج» یا همان زُجاجه برگرفته از سوره مبارکه نور است که ظرف یا جایگاه بلورین را گویند که نور در آن و از آن به اطراف منشعب می‌شود. این هنرمند با توجه به انعکاس نور عکس‌هایی از جنس نور خلق کرده و در برابر مخاطب قرار داده است.

این هنرمند در این نمایشگاه عکس‌هایی از حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، حرم حضرت شاه چراغ (ع) و آستان قدس رضوی بارگاه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را با نگاهی دیگر در معرض تماشای چشم مخاطبان خود قرار داده است.

زهرا بابایی پور دانش آموخته‌ رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران است که دوره‌های عکاسی را نزد حمزه اولیازاده گذرانده و آثار خود را در نمایشگاه «زجاج» ارایه کرده است.

این نمایشگاه عصر روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت‌ ساعت ۱۷ در گالری خانه عکاسان جوان با حضور هنرمندان و اساتید عکاسی و علاقه‌مندان به هنر افتتاح خواهد شد و تا سه‌شنبه اول خرداد هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ میزبان علاقه مندان خواهد بود. گالری خانه عکاسان جوان در یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم واحد ۳ واقع است.

کد خبر 6107630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha