۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی:

مشهدی‌ها امروز در منزل بمانند/فعالیت سامانه بارشی در مشهد و سرخس

مشهدی‌ها امروز در منزل بمانند/فعالیت سامانه بارشی در مشهد و سرخس

مشهد- سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال استان و در بخشی از مناطق غربی فعالیت خواهد داشت و با توجه به هشدار نارنجی صادر شده، همه دستگاه‌های متولی بحران در آماده باش کامل قرار دارند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش بینی‌ها فعالیت این سامانه در شهرستان‌های شمالی بویژه سرخس و مشهد بیشتر خواهد بود لذا توصیه می‌شود مردم در این مناطق به خصوص مشهد از هر گونه تردد غیر ضروری شهری و جاده‌ای خودداری کنند و یا لااقل ترددهای خود را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: در حقیقت امروز ۲ جبهه بارشی همزمان در شمال خراسان رضوی از جمله مشهد به هم می رسند و همین موضوع موجب تقویت سامانه‌ها و بارش‌ها در این مناطق می‌شود.

عباسی نیشابوری اظهار کرد: پیش بینی بارش‌ها در عصر امروز حدود ۳۰ میلیمتر است اما نکته مهم زمان محدود و نحوه این بارش است که اگر مثلاً در ۳۰ دقیقه این میزان بارش روی دهد خسارت زا خواهد بود.

کد خبر 6109752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 1
      باید دولت کاری کند باید دولت جواب گو باشد