۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۰

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اردبیل:

محور اردبیل-آستارا محور پرتردد اردبیل در ۲ ماه گذشته بود

محور اردبیل-آستارا محور پرتردد اردبیل در ۲ ماه گذشته بود

اردبیل- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:محور اردبیل-آستارا و بالعکس در ۲ ماهه گذشته سال‌جاری جزو محورهای پرتردد استان اردبیل بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل اظهار کرد: محور اردبیل-آستارا با ۲ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۲۳۱ تردد، اردبیل-نیر با ۲ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۵۳۸ تردد و محور اردبیل-مغان با یک میلیون و ۴۹۵ هزار و ۷۳۹ تردد در ۲ ماهه گذشته سال‌جاری جز محورهای پرتردد استان اردبیل بودند.

وی به ثبت یک میلیون و ۴۸۶ هزار و۷۴۰ تردد در مبادی ورودی و یک میلیون و۵۱۸ هزار و۵۷۱ تردد نیز در مبادی خروجی استان اشاره کرد و گفت: افزایش ۲ درصدی را در مبادی ورودی و ۴ درصدی را در مبادی خروجی نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بودیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در مدت یاد شده یک میلیون و ۹۳۲ هزار و ۹۵۱ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است که ۸۴ هزار و ۳۱۶ تردد مربوط به محور بران-قره آغاج ،۵۶ هزار تردد در محور مشگین‌شهر-کنگرلو و ۶۶ هزار و۳۷۷ تردد نیز در محور جعفرآباد-بیله سوار بوده است.

نسیم با بیان اینکه این میزان ۷ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: میانگین سرعت متوسط استان ۷۷ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر ترددکنندگان در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

کد خبر 6120572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha