۲۶ تیر ۱۳۸۹، ۱۶:۰۷

قطع همکاری رسمی دست نشان با نفت/ سرمربی جدید بزودی معرفی می‌شود

قطع همکاری رسمی دست نشان با نفت/ سرمربی جدید بزودی معرفی می‌شود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از دیدار تدارکاتی عصر پنجشنبه این تیم برابر استقلال جنوب به همکاری خود با این تیم تهرانی پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر دست نشان که توانست تیم نفت تهران را به عنوان تیم نخست گروه "ب" رقابت‌های دسته اول به لیگ برتر برساند، به دلیل نامشخص بودن وضعیتش برای مربیگری در لیگ برتر با این تیم تهرانی بصورت رسمی قطع همکاری کرد.

وی که از 10 روز پیش به مسئولان باشگاه نفت تهران اعلام کرده بود به دنبال انتخاب سرمربی جدید باشند، پس از دیدار تدارکاتی عصر پنجشنبه تیم فوتبال نفت برابر استقلال جنوب، به همکاری خود با این تیم پایان داد.

به علت اینکه سازمان لیگ هنوز پاسخ دقیقی به استعلام دست نشان مبنی بر چگونگی همکاری وی با تیم‌های لیگ برتری نداده است، این مربی تصمیم گرفت با قطع همکاری دست مسئولان باشگاه نفت را برای انتخاب مربی باز بگذارد تا مشکلات این تیم تازه وارد به لیگ برتر بیشتر نشود.

این ابهام وجود دارد که نادر دست نشان جزو مربیان منشوری بوده و نمی تواند در لیگ برتر مربیگری کند اما هنوز مدرکی برای اثبات این مسئله وجود ندارد و هیچکدام از مسئولان هم در این مورد اظهار نظر نکرده‌اند.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی آینده تیم فوتبال نفت تهران گفت: با گزینه‌های مدنظر باشگاه مذاکره کرده‌ایم که بزودی نام سرمربی آینده تیم مشخص خواهد شد.

کد خبر 1118139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha