۲۳ فروردین ۱۳۹۰، ۱۵:۱۶

پاشایی فام تشریح کرد:

تمهیدات طرح خرید تضمینی گندم

مدیرعامل بانک سپه تمهیدات در نظر گرفته شده برای اجرای طرح خرید تضمینی گندم را تشریح کرد و گفت: نرم افزارهای لازم برای پاسخگویی به نیازهای وزارت بازرگانی و کشاورزان طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر رامین پاشایی فام با بیان اینکه تمام امکانات بانک برای اجرای طرح ملی خرید تضمینی گندم و برنج بسیج شده تا کشاورزان بتوانند بهترین خدمات را از بانک دریافت کنند، گفت: تمهیداتی برای اجرای  این طرح اندیشیده شده است.

مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: طی ماههای آینده تعداد ATM های بانک بالغ بر دو برابر خواهد شد تا امکان ارائه خدمات بهتر و سریعتر به همه کشاورزان، مردم و مشتریان بانک فراهم شود و در هر استان نیز حداقل یک شعبه سیار شامل چند ATM آماده ارائه خدمت به مشتریان و کشاورزان  است.

وی با اشاره به تدابیر در نظر گرفته شده در بخش بانکداری الکترونیک بانک سپه برای ارائه خدمات بهتر و اجرای هر چه سریعتر و مناسب تر طرح عظیم خرید تضمینی گندم و برنج اظهار داشت: نرم افزارهای لازم با توجه به ویژگی مهم انعطاف پذیری برای پاسخگویی به نیازهای وزارت بازرگانی و کشاورزان در بانک طراحی شده تا بتواند به بهترین و سریعترین شکل ممکن نیازها را پاسخگو باشد.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته کشاورزان در اولین مراجعه به شعب بانک در کوتاه ترین زمان ممکن وجوه خود را دریافت کرده و امکان بهره مندی از سایر خدمات بانک را پیدا خواهند کرد، افزود: بالغ بر 40 میلیارد دلار قرارداد توسط بانک سپه در بخشهای مختلف و استراتژیک اقتصادی همچون نفت، صنعت، نیرو، کشاورزی، بازرگانی و حمل و نقل منعقد شده که باعث خواهد شد نقش تاثیرگذار و سازنده بانک در عرصه کلان اقتصادی بیش از گذشته نمایان شود.

پاشایی فام افزود: در شرایطی که بانکهای مختلف در حال عرضه اوراق مشارکت 17 درصد با نرخ باز خرید 16.5 درصد بودند بانک سپه تمام اوراق گواهی سپرده 15 درصدی خود با نرخ باز خرید شناور 8 تا 14 درصد را به راحتی فروخت.

کد خبر 1287368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha