۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۲۲:۰۵

بذرافشان:

سند توسعه شهرستان شیراز در حال تدوین است

سند توسعه شهرستان شیراز در حال تدوین است

شیراز - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری شیراز یکی از اولویتهای این مجموعه را تدوین سند توسعه شهرستان دانست و گفت: در حال حاضر این سند در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، محمد بذرافشان سه شنبه در شورای اداری شهرستان شیراز گفت: استراتژی توسعه عمرانی و به طور کلی سند توسعه شهرستان شیراز جزو اولویتها قرار دارد که در این راستا بخشهای مختلف توسعه شهرستان شیراز را ترسیم کرده ایم.

وی ادامه داد: بحث ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری دراین شهرستان از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار داده شود که با توجه به زیر ساختهای به وجود آماده در شیراز این مهم محقق خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شیراز با بیان اینکه بسترهای سرمایه گذاری در شیراز به خوبی فراهم شده، افزود: شهرستان شیراز در بخشهای گردشگری، علمی، پزشکی و صنعت دارای پتانسیل بالایی است که باید با استفاده از این پتانسیل در صدد جذب سرمایه های مختلف باشیم تا به همراه سرمایه گذاری در این شهر روند روبه رشد ایجاد اشتغال نیز سرعت گیرد.

بذرافشان تاکید کرد: در بحث جذب سرمایه گذار نیز باید به بخشهای مختلفی توجه کرد که از جمله آنها نیازهای سرمایه گذاری در شیراز است که متناسب با این نیازها در صدد جذب سرمایه گذار باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نباید از حوزه فرهنگ در شهرستان شیراز نیز غفلت کرد، گفت: فرهنگ زیربنای تمامی فعالیتها محسوب می شود که در این راستا باید مدیران فرهنگی شهرستان فعالیت خود را افزایش دهند و با انجام آسیب شناسی های مختلف اولویتهای رشد سرمایه اجتماعی را فراهم کرد.

سرپرست فرمانداری شیراز تصریح کرد: توجه به مردم و رفاه نسبی در زندگی آنها باید اولویت حرکتی مدیران شهرستان باشد.

کد خبر 1308628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha