۲۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۵۲

با برنامه 24 ساعته ؛

رادیو تلاوت همزمان با آغاز ماه رمضان افتتاح می شود

رادیو تلاوت همزمان با آغاز ماه رمضان افتتاح می شود

مدیر رادیو قرآن با بیان اینکه رسانه ملی در ماه مبارک رمضان به مشتاقان کلام وحی، هدیه می دهد، از افتتاح رادیو تلاوت همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن ضمن اعلام این خبر گفت: رادیو تلاوت، هدیه رسانه ملی به مشتاقان کلام وحی است که در ماه مبارک رمضان به طور 24 ساعته آغاز به کار می کند. رادیو تلاوت، کانال دوم شبکه رادیویی قرآن است که به صورت تخصصی مبادرت به پخش تلاوت خواهد کرد.

وی افزود: این رادیو که هدیه رسانه ملی به مشتاقان قرآنی است، با هدف اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و تشویق و ترغیب علاقه مندان به قرائت قرآن، از روز اول ماه مبارک رمضان 91 آغاز به کار خواهد کرد و تا انتهای این ماه میهمان خانه ها و دلهای رمضانیان خواهد بود.

محمدزاده با بیان اینکه تلاوت های قاریان ایرانی و دیگر کشورهای جهان اسلام بصورت ترتیل، تحقیق و مجلسی به همراه ارائه محتوایی در خصوص شأن نزول آیات و سوره ها  در رادیو تلاوت پخش می شود گفت: معرفی قاریان با اعلام زمان و مکان اجرای تلاوت های پخش شده، تشکیل دهنده بخشهای اصلی برنامه های رادیو تلاوت است. پخش تلاوت های متنوع، جذاب و شنیدنی از قاریان ممتاز و بین المللی ایران و جهان اسلام از دیگر بخشهای این رادیو است.

با توجه به توصیه ها و آیات و روایات متعددی که در زمینه تلاوت یا گوش فرادادن به قرائت قرآن کریم شده است، "رادیو تلاوت" فرصت مناسبی برای برنامه ریزی و تنظیم وقت مخاطبان به منظور ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

محمدزاده تصریح کرد: رادیو تلاوت از آغاز ماه مبارک رمضان با پخش بهترین و زیباترین تلاوت های قاریان برجسته ایران و جهان اسلام مهمان خانه علاقه مندان و روزه داران است.
 
شایان ذکر است علاقه مندان در استان تهران می توانند شنونده این رادیو بر روی موج اف ام ردیف 101.5 مگاهرتز باشند. علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تلاوت را در سایت http://radioquran.ir/ ببینند.
کد خبر 1652387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha