۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۵۷

زلالی:

تعهد اشتغال کمیته امداد اردبیل به 60 درصد رسید/ انحراف 10 درصدی در تسهیلات بانکی

 تعهد اشتغال کمیته امداد اردبیل به 60 درصد رسید/ انحراف 10 درصدی در تسهیلات بانکی

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل از تحقق 60 درصدی تعهد اشتغال این نهاد طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز زلالی عصر دوشنبه در جلسه‌ بررسی اشتغال مددجویان کمیته امداد استان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کمیته امداد این استان برای دو هزار و 800 مددجو ایجاد اشتغال کرده است.

وی با بیان اینکه این رقم دو ماه قبل کمتر از 35 درصد بوده است، یادآور شد: در این مدت با برنامه ریزی و تشکیل مداوم جلسات شورای اشتغال استان در کمیته امداد اردبیل بیش از 900 شغل برای افراد تحت پوشش این نهاد خدماتی ایجاد شد.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان ابراز امیدواری کرد با تداوم برنامه ریزی های صورت گرفته این تعداد تا پایان سال جاری به بیش از سه هزار نفر افزایش یابد.

وی همچنین انحراف تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد را کمتر از 10 درصد عنوان کرد و بیان داشت: با نظارت ‌های مستمر این نهاد بر فعالیت‌های اقتصادی و پرداختی تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به مددجویان، انحراف تسهیلات بانکی در این بخش کمتر از 10 درصد است.

زلالی ایجاد کارگاه های خیاطی و گلدوزی را بیشترین متقاضی در بین مددجویان کمیته امداد برشمرد و متذکر شد: علاوه بر تسهیلات بانکی کمیته امداد کمک هایی را نیز برای این افراد در نظر گرفته است.

وی ایجاد یک فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خیمنی (ره) را دارای پاداش اخروی و دنیوی و در راستای تامین زندگی افراد نیازمند دانست.

کد خبر 2016660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha