۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۸

فاطمی نسب به مهر خبرداد:

مراسم میلاد حضرت زینب (س) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود

مراسم میلاد حضرت زینب (س) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود

قم - خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه (س) از برگزاری مراسم میلاد حضرت زینب (س) در حرم کریمه اهل بیت (س) خبر داد.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مجموعه  آستان مقدس حضرت معصومه (س)  ویژه برنامه‌هایی را به منظور میلاد حضرت زینب (س) در حرم حضرت معصومه برگزار می کند.

وی در این زمينه گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شنبه شب مورخ 26 اسفند‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا، به مناسبت این روز خجسته محفل انس با قرآن و عترت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اویسی برگزار می شود.

 وی ادامه داد: در ادامه این مراسم مداحی سید مهدی میرداماد، قرائت سید رضا محمدی واجرای گروه تواشیح میعاد نیز از دیگر‌ برنامه‌های این شب می‌باشد.

 فاطمی نسب ا فزود: در صبح ولادت از ساعت 10 و 30 دقیقه  مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری، مداحی حاج حسن شالبافان و اجرای گروه تواشیح معراج برگزار می‌گردد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در روز یکشنبه نیز قبل از نماز مغرب ویژه برنامه ای با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسینی و مداحی حاج حسن پاکزمان برگزار می شود.

به گفته فاطمی نسب بعد از نماز مغرب و عشا نیز برنامه ای با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی و مداحی حاج رضا ولی زاده برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به برگزاری برنامه های سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا طی هفته جاری در حرم حضرت معصومه (س) گفت: سخنرانی حرم مطهر همه روزه ساعت 16 با حضور حجج اسلام والمسلمین قدرتی و سید مجتبی محمدی و حجت‌الله ظهیری برگزار می‌‌شود.

فاطمی نسب ادامه داد: در این برنامه ها حجج اسلام والمسلمین اویسی، حسینی قمی، نظری منفرد، عباسی، رفیعی، مؤمنی و فرحزاد به ایراد سخن می پردازند.

وی با اشاره به برگزاری دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم، در روز 29 اسفند ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا، ‌ادامه داد: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، اول فروردین‌ماه 92، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید علی حسنی نژاد برگزار می شود.

به گفته فاطمی نسب دعای کمیل این هفته، پنجشنبه، اول فروردین 92 بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج علی مهدوی‌نژاد و زیارت جامعه کبیره نیز در همین روز، ساعت 21 و 30 دقیقه توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌ شود.

فاطمی نسب با تاکید بر انیکه مراسم دعای ندبه صبح جمعه، دوم فروردین‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اویسی و مداحی حاج علی مهدوی‌نژاد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود، گفت: زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها توسط مهدی حیدرزاده در روز جمعه، دوم فروردین‌ماه 92،‌ یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) قرائت می شود.

 برگزاری اولین نماز جمعه سال 92 قم به امامت آیت الله استادی

وی با اشاره به اینکه پس از این مراسم، نشست پرسش و پاسخ مهدویت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری برگزار می شود، گفت: بیان احکام نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.

فاطمی نسب در پایان اضافه کرد: ‌نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله استادی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)  اقامه خواهد شد.
 

کد خبر 2019514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha