۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۲

منصور ابراهیم زاده:

هدف این فصل راه‌آهن کسب سهمیه آسیاست/ منتظر پاسخ کریمی هستم

هدف این فصل راه‌آهن کسب سهمیه آسیاست/ منتظر پاسخ کریمی هستم

سرمربی جدید تیم فوتبال راه آهن با اشاره به اینکه اختیاردادن به رویانیان دلیلی برای قطعی بودن سرمربی گری اش در پرسپولیس نبود گفت: در برنامه 5 ساله باشگاه راه آهن کسب سهمیه آسیایی در سال دوم قرار دارد که من هم تلاش می کنم به این هدف برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده در نشست امضاء قرارداد رسمی اش با باشگاه راه آهن که عصر امروز یکشنبه در محل این باشگاه برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: مربیان خصوصا من یکی از شرایط کارشان این است که در جایی فعالیت کنند که همراه با آرامش باشد منظور از آرامش نداشتن تماشاگر و هیاهوی اطراف آن نیست بلکه داشتن امکانات و تجهیزات لازم مد نظر است.

وی با اشاره به اینکه خوشحال بعد از فراز و نشیب  هفته های اخیر به راه آهن پیوسته است ادامه داد: هدفمان این است به خوبی کارمان را انجام داده و در نهایت برای فوتبال مثمر ثمر باشیم.

سرمربی جدید تیم راه آهن گفت: اهدافی که باشگاه دارد 5 ساله است که در سال نخست آن من نبودم و در تفکر امسال باشگاه کسب سهمیه است، به همین دلیل تمام تلاشم را بکار می بندم تا به این هدف و نهایتا به موفقیت برسیم. در بند قراردادم نیز این مسئله وجود دارد که اگر تیم سهمیه گرفت یا نگرفت چه اتفاقی می افتد که این مسئله انگیزه و انرژی ما را افزایش می دهد.

ابراهیم زاده گفت: مسلما راه آهن مجموعه خوبی دارد و دیدگاه دایی در خصوص بازیکنان آن نیز قابل احترام است. من بررسی خودم در مورد بازیکنان شروع کردم و نسبت به شناختی که از راه آهن داشتم به مسئولان فهرست بازیکنانی که می توانند در پست های مختلف به ما اضافه شده و راهمان را برای رسیدن به اهداف ما راحت تر کنند را اعلام کرده ام. در این شرایط باشگاه با هر دو گروه بازیکنان مذاکره می کند و انشاءالله بتوانیم تیم خوبی را آماده حضور در مسابقات کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال راه آهن با اشاره به اینکه تمام نفراتی که در کادر فنی فصل گذشته راه آهن حضور داشتند ظاهرا نیستند تاکید کرد: طبیعی است حق انتخاب نفرات کادر فنی را داشته باشیم به همین دلیل کریم قنبری را به عنوان دستیار اول ، حمید خداداد را به عنوان مربی بدنساز و جلال بشرزاد را به عنوان مربی دروازه بان معرفی کردیم. یک دکتر روانشناس هم قرار است به تیم کمک کند ضمن اینکه برای ارتباط بیشتر با تیم های پایه باشگاه از جمله تیم های امید و جوانان دستیار دیگرم را هم فردی که با تیم های پایه ارتباط بهتری برقرار می کند انتخاب می کنم.

وی در ادامه این گفتگو در خصوص اتفاقاتی که جهت پیوستن به پرسپولیس برایش رخ داد اظهار داشت: در آن روزها خیلی صحبت شد اما هیچ کدام صحبت های من نبود. من بعد از اتمام کلاس و انتخابات کانون مربیان در روز 21 اردیبهشت عازم کربلا شدم و تلفنم نه ایران را می گرفت نه می توانستم به ایران زنگ بزنم. در این بین از طریق یکی از دوستان زمانی که از نجف وارد کربلا شدم رویانیان با من صحبت کرد.

ابراهیم زاده در این خصوص اضافه کرد: رویانیان در این صحبت دیدگاهش را در باره عملکرد من در گذشته مطرح و قرار شد اسم من را در بین کاندیداهای پرسپولیس مطرح کند. من به او گفتم صاحب اختیار است و قرار است بعد از بازگشت از کربلا صحبت های دیگر مطرح شود. من به مسئولان نفت و مسئولان تراکتورسازی خصوصا آقایان جعفری، زینی زاده و آذرنیا هم این صحبت ها را مطرح کردم. بعد از بازگشت به ایران هم با رویانیان بار دیگر صحبت کردم اما اختیار تام دادن دلیلی بر سرمربیگری من نبود. من برای پرسپولیس و هوادارانش و علی دایی آرزوی موفقیت می کنم و اگر غیر از این موضوع چیزی مطرح شد صحیح نیست.

سرمربی جدید تیم راه آهن در مورد مذاکره اش با وحید طالب لو هم اظهار داشت: به نظر من دروازه بان نصف تیم است و وقتی دیدگاه باشگاه قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول است نیاز است دروازه بان خوبی را به تیم اضافه کنم که وحید طالب لو هم جزو گزینه های اعلام شده من به باشگاه است.

وی در ادامه با بیان اینکه بعدازظهر امروز یکشنبه با علی کریمی صحبت کرده است تصریح کرد: من ابتدا از او پرسیدم که می خواهد خداحافظی کند یا به بازی ادامه دهد. اعتقادم این است که کریمی به عنوان بازیکن خوب بهتر است در پرسپولیس بازی کند و این موضوع را اولویتش قرار دهد زیرا خواست هواداران این است و او را خیلی دوست دارند اما اگر قرار است فوتبال بازی کند و به تیم دیگری برود من علاقه دارم این بازیکن به راه آهن بیاید.

ابراهیم زاده افزود: من حتی در زمانی که مربی ذوب آهن بودم با کریمی صحبت کردم اما همانطور که گفتم بهتر است او به خاطر علاقه هواداران در پرسپولیس بازی کند و برای این تیم مثمر ثمر باشد اما اگر این اتفاق نیفتاد تیم ما خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است.

سرمربی جدید تیم راه آهن در پایان با اشاره به اینکه کریمی اعلام کرد اجازه بدهید فکر کنم و بعد پاسختان بدهم گفت: دیدگاه کریمی این است که بازی کند اما باید ببینیم او می خواهم در پرسپولیس بماند و یا به تیم دیگری برود.

کد خبر 2063465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha