۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۳

اخبار باشگاه راه‌آهن؛

قرارداد شیری و قربانی با راه‌آهن تمدید شد

قرارداد شیری و قربانی با راه‌آهن تمدید شد

پدیده فصل تیم فوتبال راه‌آهن و پیروز قربانی قرارداد خود را با این تیم تهرانی تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شیری با 8 گل زده بهترین گلزن فصل قبل راه‌آهن بود که برای ادامه همکاری با باشگاه به توافق رسید. شیری که به نسبت دقایق حضورش در بازی‌ها، تاثیر زیادی در نتیجه‌گیری‌های فصل قبل راه‌آهن داشت، در نهایت ترجیح داد در خانه خود بماند. او جزو بازیکنان آینده‌دار راه‌آهن است که اگر با جدیت به کار خود ادامه دهد می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مجتبی شیری روز یکشنبه در کنار بسیاری از بازیکنان فصل قبل راه‌آهن در باشگاه حاضر شد و قراردادش را تمدید کرد.

همچنین طبق اعلام باشگاه راه‌آهن پیروز قربانی یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان باشگاه در فصل گذشته و جزو چند بازیکنی بود که بیشترین حضور را در بازی‌های تیم داشت. قربانی با تجربه، از نظر روحی روانی نیز تاثیر زیادی در تیم داشت و در سخت‌ترین شرایط، روحیه و آرامش را به بازیکنان جوان تزریق می‌کرد.

قربانی که پیشینه حضور در چند تیم دیگر لیگ از جمله استقلال را دارد، ترجیح داد همچنان محیط آرام راه‌آهن را انتخاب کند تا بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق، در سال آینده برای کسب سهمیه آسیا برای راه‌آهن تلاش کند.

پیروز قربانی هم مثل بقیه هم‌تیمی‌های باتجربه‌اش روز یکشنبه قرارداد خود را امضا کرد تا با خیال راحت برای تمرینات پیش از فصل آماده شود.

کد خبر 2064031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha