۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۴۸

مدیرعامل تراکتورسازی:

تلفنی با ابراهیم زاده توافق کردیم/ فردا قرارداد امضا نشود سراغ گزینه دیگر می‌رویم

تلفنی با ابراهیم زاده توافق کردیم/ فردا قرارداد امضا نشود سراغ گزینه دیگر می‌رویم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اعلام اینکه با منصور ابراهیم زاده برای هدایت این تیم به صورت تلفنی توافق کرده، گفت: اگر قرارداد ابراهیم زاده فردا به امضا نرسد سراغ گزینه های دیگر خواهیم رفت.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت سرمربی فصل آینده تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: روز یکشنبه طی تماسی تلفنی با منصور ابراهیم زاده به توافق کلی رسیدیم و قرار است روز سه شنبه در تهران نشستی داشته باشیم تا در خصوص جزئیات همکاری دو طرفه به توافق نهایی برسیم. اگر روز سه شنبه قرار داد ابراهیم زاده با باشگاه تراکتورسازی به امضای نهایی نرسد ما به سراغ گزینه های دیگر خواهیم رفت.

وی با اعلام اینکه تا تاریخ بیستم تیرماه 6 هفته اردو و برنامه تمرینی برای تیم برنامه ریزی کرده ایم، اظهار داشت: ما سه فرمول برای انتخاب سرمربی فصل آینده تراکتورسازی داریم که فرمول اول آن مربوط به سرمربیگری مربیان بومی در تیم است، فرمول آن گزینه ایرانی برای هدایت تیم است و فرمول سوم ما به به کارگیری سرمربی خارجی باز می گشت که این فرمول به طور کلی توسط هیات مدیره رد شده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص شرایط ابراهیم زاده برای انتخاب دستیارانش گفت: ابراهیم زاده تاکید دارد که دستیار اول وی به انتخاب خودش باشد که این موضوع نیز مورد موافقت ما قرار گرفته است اما قرار است مربی بدنساز و دروازه بان تیم و همچنین در صورت نیاز دستیار دوم وی توسط باشگاه انتخاب شود.

وی در خصوص بودجه فصل آینده تیم تراکتورسازی اظهار داشت: پیشنهاد ما برای بودجه فصل آینده تیم 20 میلیارد تومان به هیات مدیره است ضمن اینکه از بودجه فصل گذشته نیز حدود 6 میلیارد تومان طلبکاریم که هنوز یک ریال آن به ما پرداخت نشده است. امیدوارم این موضوع هرچه زودتر تحقق پیدا کند چون در فصل نقل و انتقالات این پول می تواند برای ما تاثیر زیادی داشته باشد. ما باید با بازیکنان و کادر فنی تیم هرچه سریعتر تسویه حساب کنیم، هرچند که بازیکنان ما به خوبی می دانند، ممکن است پرداخت های آنها دیر و زود صورت گیرد اما سوخت و سوز ندارد.

کد خبر 2058635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha