۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

اخبار باشگاه راه‌آهن؛

تمدید قرارداد نورمحمدی و کریمی با راه‌آهن/ گزینه پرسپولیس هم ماندنی شد

تمدید قرارداد نورمحمدی و کریمی با راه‌آهن/ گزینه پرسپولیس هم ماندنی شد

ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی و بهادر عبدی با حضور در محل باشگاه راه‌آهن قرارداد خود را با این باشگاه تهرانی تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کریمی که در حال حاضر قدیمی‌ترین بازیکن تیم بزرگسالان محسوب می‌‎شود، همچنان به راه‌آهن وفادار ماند و قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. کریمی جزو بازیکنانی است که بیشترین حضور را در بازی‌های فصل گذشته راه‌آهن داشت و ستون خط دفاعی این تیم محسوب می‌شود. کریمی هم مانند تعداد زیادی از بازیکنان تیم راه‌آهن روز یکشنبه پنجم خردادماه در محل باشگاه حاضر شد و قرارداد فصل آینده‌اش را امضا کرد تا الگوی وفاداری برای تمام بازیکنان تیم باشد.

حامد نورمحمدی هم که بعد از ابراهیم کریمی دومین بازیکن قدیمی باشگاه محسوب می‌شود مانند این بازیکن راه وفاداری را طی کرد. حامد نورمحمدی در اغلب بازی‌های فصل قبل حضور داشت و جزو بازیکنانی است که نمی‌توان نقش آنها را در موفقیت‌های تیم نادیده گرفت.

نورمحمدی نیز مانند بسیاری از بازیکنان باتجربه تیم، آرامش راه‌آهن را با هیچ چیز دیگری عوض نکرد و تصمیم گرفت در باشگاه دوران نوجوانی خود باقی بماند تا الگوی خوبی برای سایر جوان‌ها باشد.

طبق اعلام باشگاه راه‌آهن، بهار عبدی از جمله بازیکنان تاثیرگذار فصل قبل بود که بیشترین درصد حضور در بازی‌های تیم را داشت. این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن مطرح شنیده می‌شد اما او در واکنش به این زمزمه‌ها گفت که دوست دارد در راه‌آهن بماند. بهادر عبدی روز یکشنبه پنجم خرداد ماه در باشگاه حاضر شد و قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد تا به همه این شایعات و زمزمه‌ها پایان دهد.

مدیران باشگاه بعد از امضای قرارداد با عبدی اظهار امیدواری کردند که او همانند سال قبل، مهره‌ای تاثیرگذار برای تیم راه‌آهن باشد.

کد خبر 2063790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha